۲ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۲۰
کد خبر: 83144760
T T
۰ نفر
سرپرست دانشگاه علوم پزشكی بیرجند با سامد به مردم پاسخ داد

بیرجند - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند به همراه معاونان از طریق تلفن 111 سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان پاسخگوی مردم بود.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مدیركل دفتر مدیریت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در حاشیه این برنامه گفت: یكی از راه های ارتباط مردم و مسئولان در سطح استان، مركز الكترونیكی ارتباط مردم و دولت (سامد) با خط رایگان 111 است كه فرصت مناسبی برای ارائه و طرح مشكلات و شكایات مردم شریف استان به صورت مستقیم فراهم شده است.
حسین رجبی بیان كرد: سیاست های ابلاغی ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم كشور و استاندار محترم خراسان جنوبی، تاكید بر رسیدگی جدی و پاسخگویی لازم با رعایت كرامت انسانی و حفظ حقوق شهروندی دارد.
وی گفت: بدین منظور در راستای رعایت حقوق شهروندی، مسئولان با سعه صدر پاسخگوی مطالبات مردم شریف استان هستند و هرگونه پاسخگویی توسط مسئولان نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.
مدیركل دفتر مدیریت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حوزه مسئولیتی میهمان ویژه مركز سامد افزود: حوزه بهداشت، درمان و سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است كه در این زمینه حساسیت های رسیدگی و پاسخگویی به شكایات و درخواست های منطقی مردم توسط دولت ابلاغ شده است و حوزه مدیریت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری وظیفه دارد نسبت به پایش و رصد نحوه پاسخگویی و حل مشكلات طرح شده اقدام كند.
3028

سرخط اخبار استان‌ها