۳ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۱۱
کد خبر: 83145766
T T
۰ نفر

رهگیری كارت سوخت از سایت پست امكانپذیر است

۳ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۱۱
کد خبر: 83145766
رهگیری كارت سوخت از سایت پست امكانپذیر است

بیرجند - ایرنا - مدیركل پست خراسان جنوبی گفت: متقاضیان كارت سوخت پس از ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت اصلی پست از فرآیند ارسال آن آگاه شوند.

علی الهامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینكه برخی كارت‌های سوخت در پست موجود است، افراد به سایت اصلی مراجعه كنند و حتما از موجودیت كارت خود، زمان ارسال آن و سایر فرآیندها آگاه شوند.
وی افزود: مردم می توانند پس از مراجعه به سایت اصلی پست به نشانی post.ir در قسمت سامانه رهگیری مرسولات كد رهگیری خود را وارد كنند.
مدیركل پست خراسان جنوبی با بیان اینكه برخی كارت های سوخت به كارت بانكی متصل شده و نیاز به رهگیری ندارد یادآور شد: كارت های سوخت المثنی به صورت روزانه برای متقاضیان ارسال می شود.
شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران چند روز پیش اعلام كرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با شركت پست جمهوری اسلامی ایران، كارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیكلت های شماره گذاری شده سال های 1393 تا 1397 كه پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، مالكان آنها می توانند به سایت اینترنتی شركت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری كارت سوخت در سامانه 'پیگیری مرسولات سازمانی' از آخرین وضعیت نحوه دریافت كارت سوخت خود مطلع شوند.
این اطلاعیه تاكید دارد: مالكان این خودروها نیاز به ثبت نام برای كارت سوخت المثنی ندارند و كارت سوخت آنها در اسرع وقت از طریق شركت پست برای آنها ارسال خواهد شد.
9893*3028

سرخط اخبار استان‌ها