۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۲۲
کد خبر: 83202122
T T
۰ نفر
مسئولان و مردم در جنگ اقتصادی متحد باشند

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگ ‌كننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مسئولان و مردم در جنگ اقتصادی علیه دشمن متحد و همراه باشند تا بتوانیم همانند چهل سال گذشته با پیروی از ولایت از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور كنیم.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی اكبرپور روز پنجشنبه در نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان درمیان افزود: امروز دشمنان جنگ اقتصادی را بر علیه ما طراحی كرده اند كه باید مسئولان تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروزی در جنگ اقتصادی بكار گیرند.
وی اضافه كرد: مشكل ما در اداره كشور مشكل بودجه، امكانات و نیروی انسانی نیست بلكه مشكل ما مدیریت جهادی است و برای موفقیت باید به صورت جهادی كار كرد.
اكبرپور عنوان كرد: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام به دستورات نایب امام زمان (عج) عمل كردند و جان خود را تقدیم كردند، امروز هم باید رزمندگان حوزه مدیریتی و اقتصادی دستورات رهبری انقلاب را اجرایی و عملیاتی كنند تا با موفقیت از گردنه های مختلف عبور كنیم.
معاون هماهنگ ‌كننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان كرد: اگر تفكر انقلابی، بسیجی و ولایی در جامعه ما حاكم شود از گردنه جنگ اقتصادی و تمام گردنه های سخت عبور خواهیم كرد.
اكبرپور افزود: مسئولان هر چه به مردم نزدیك تر شوند، مردم آرامش خاطر بیشتری دارند، اگر مسئولان بعضی اوقات نمی توانند مشكلات مردم را حل كنند حداقل پای درد دل آنان بنشینند.
وی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم كه در طول این مدت ایثارگری، شهادت، شهامت و ولایت مداری ملت ایران باعث شد تا از گردنه های سخت عبور كنیم و به پیشرفت و بالندگی برسیم.
معاون هماهنگ‌كننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: درخت انقلاب اسلامی با همه توطئه ها و نابخردی نابخردان عالم امروز به درخت تنومند 40 ساله تبدیل شده و تمام مستضعفان عالم از سایه آن بهره مند می شوند.
اكبرپور اضافه كرد: امروز به كوری چشم بدخواهان و غافلان، چهل سال است كه ملت ایران روی پای خود ایستاده و قله های پیشرفت را در تمام عرصه ها پیموده است.
وی یكی از علل موفقیت انقلاب اسلامی را رهبری آگاه و مدبر آن در زمان شكل گیری و در حال حاضر ذكر كرد و گفت: به تعبیر امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود و نور این انقلاب اسلامی و مردمی در تمام كشور منطقه و جهان از نیجریه گرفته تا آمریكای شمالی در حال تابیدن است.
اكبرپور عنوان كرد: دشمنان نظام اسلامی اذعان دارند كه ما تمام برنامه ریزی های خود را بكار می گیرم كه در ایران یا در كشورهای اطراف آن برای خودمان جای پایی دست و پا كنیم اما تمام نقشه های ما با یك سخنرانی رهبری مردم ایران نقش بر آب می شود.
وی بیان كرد: به تعبیر مسئولان آمریكایی آنان هفت ترلیون دلار هزینه كردند كه در خاورمیانه جای پایی داشته باشند، اما رئیس جمهور آمریكا از ترس شبانه به كشور عراق سفر می كند و به دلیل عدم احساس ناامنی، در مركز نظامی خودش هم 2 تا سه ساعتی بیشتر دوام نیاورد.
معاون هماهنگ‌كننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: اما مسئولان كشورمان از جمله سردار سلیمانی در تمام كوچه های شهرهای بغداد و نجف با آرامش خاطر با مردم عراق عكس سلفی می گیرد و یا مسئولان ارشد كشور بدون هیچ گونه ترس یا احساس ناامنی به كشور عراق سفر می كنند.
اكبرپور اظهار داشت: مردم ایران نقش موثری در پیروزی، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی داشته اند و علیرغم تمام بی مهری ها، سینه سپر كردند و در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند تا یك وجب از خاك كشور دست دشمن بیفتد.
وی بیان كرد: ما برای اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی خود خون های زیادی را تقدیم كرده ایم، همه ما باید مدیون خون شهدا باشیم و تا جان داریم مسیر آنان را ادامه دهیم.
اكبرپور با تاكید بر اینكه انقلاب و نظام اسلامی ما به راحتی به دست من و شما نرسیده است، گفت: انقلاب اسلامی ما با خون بیش از 200 هزار شهید آبیاری شده و همان جوانان انقلابی كه ندای رهبرشان را لبیك گفتند جان خود را تقدیم كردند.
وی با بیان اینكه براساس آیات قرآن كریم شهیدان زنده هستند و نباید به ذهن انسان خطور كند كه شهدا مرده اند، گفت: برخی افراد زنده كه قدردان خون شهدا نیستند، مردگان جامعه محسوب می شوند.
معاون هماهنگ‌كننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: افرادی كه خواسته یا ناخواسته امروز جاده صاف كن دشمن هستند و در مسیر نقشه دشمن حركت می كنند و یا ارزش های انقلاب را زیر پای می گذارند از جمله مردگان متحرك جامعه هستند.
7556*6054

سرخط اخبار استان‌ها