"یاس زرین" انگیزه‌ام را چند برابر کرد/با سه فیلم راهی جشنواره فیلم فجر هستم

8:14 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۷۵۰
ستاره اسکندری "یاس زرین" جشنواره بین المللی یاس را برای بازی در سریال "دندون طلا " دریافت کرد.
ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین المللی فیلم یاس را اتفاقی خوشایند خواند و گفت: برای اولین بار است که این جایزه را دریافت می کنم و طبیعتاً بسیار خوشحالم. 

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی به کیفیت آثار ویدیویی افزوده و برای هنرمندان این عرصه انگیزه بخش است. وقتی هنرمند بداند توسط تیمی حرفه ای داوری و رصد می شود، سعی می کند بهترین و با کیفیت ترین اثر خود را ارائه دهد.

بازیگر سریال "نرگس" دریافت یاس زرین برای بازی در سریال "دندون طلا" را انگیزه بخش خواند و افزود: من همواره حامی جدی شبکه خانگی بوده ام و هستم و دریافت این جایزه انگیزه من برای حضور در شبکه نمایش خانگی را بسیار افزایش داده است. برخی اوقات دریافت یک جایزه باعث کاهش انگیزه های بازیگر می شود اما من با این چشم به این جایزه نگاه نمی کنم و تلاشم را دو چندان خواهم کرد.

وی "ماه تی تی" را تجربه بعدی خود در عرصه شبکه خانگی خواند و تصریح کرد: در همین راستا و در ادامه حضور من در شبکه خانگی قرار است در سریال "ماه تی تی" آقای میرباقری بازی کنم. قرارداد این سریال بسته شده اما هنوز فیلمبرداری بخش های من آغاز نشده است.

اسکندری با اشاره به حضور خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: امسال در صورت قبولی از سوی دبیرخانه با سه فیلم راهی جشنواره فیلم فجر هستم. امسال در سه فیلم "خانه کاغذی" از مهدی صباغ زاده، "دریاچه ماهی" به کارگردانی مریم دوستی و "ملی و راه های نرفته اش" بازی کرده ام که همگی فرم حضور در جشنواره را پر نموده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *