مقام معظم رهبری، عالی ترین مدیر جهادی انقلاب اسلامی

19:05 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۶۵۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، در همایش مدیریت جهادی که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری عالی ترین مدیر جهادی انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ؛ سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، در همایش مدیریت جهادی که در سالن همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری عالی ترین مدیر جهادی انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه گفت: ما امروز با تمسک به مبانی و مولفه های مدیریت جهادی باید پرچم استقلال کشور را برافراشته نگاه داریم؛ مدیر جهادی چون به خدا ایمان دارد و معتقد به استقامت است حتما ظرفیت امدادهای غیبی را پیدا می کند.

سردار سپهر با بیان اینکه مدیر جهادی با عمل خود، با خداوند متعال تجارت بزرگی می کند تصریح کرد: ما می خواهیم  در راه ساخت جامعه اسلامی و برون رفت از مشکلات متعدد  در آزمون های سخت و دشوار از امدادهای الهی برخوردار شویم و موانع را بشکنیم.

وی ادامه داد: مدیر جهادی در برابر تهدیدها، تحریم ها، کمبودها و نارسایی ها شکیبایی می کند؛ عزم او قوی تر می شود ، استعفا نمی دهد، قهر نمی کند و به منکرات و گناهان آلوده نمی شود.

سردار سپهر با بیان اینکه مدیر جهادی منصب ها و مسئولیت ها را امانت های الهی می داند عنوان کرد: مدیر جهادی معتقد است هر بن بستی گشودنی است؛ او برای برون رفت از بن ست ها با حرکتی عالمانه و آگاهانه خطر پذیری می کند و با بصیرت کامل ایفای نقش می کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *