اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

باران همراه با رعد و برق خراسان‌جنوبی را فرا می‌گیرد

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط شمال شرقی استان خبر داد.

باران همراه با رعد و برق خراسان‌جنوبی را فرا می‌گیرد

جواد نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار داشت: طبق نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز و امشب علاوه بر وزش باد شدید و گرد و خاک بارش رگبار و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی از وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط شمال شرقی استان خبر داد و بیان داشت: در این مدت در مناطق مستعد شاهد بارش تگرگ و مه خواهیم بود و احتمال وقوع رواناب دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی تبیین کرد: در برخی نقاط به‌خصوص برخی نقاط شمال شرقی استان شهرستان‍‌های زیرکوه، قائن، درمیان و قسمت‌هایی از سربیشه وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر عمومی نیز قابل پیش‌بینی می‌باشد.

نخعی عنوان کرد: طی این مدت شاهد کاهش دو تا پنج درجه‌ای دما خواهیم بود و از اواخر وقت روز سه‌شنبه (19 فروردین) با نفوذ امواج با دامنه کوتاه از سمت غرب استان رگبار و رعد و برق آغاز و به تناوب تا پایان هفته جاری بارش‌ها در منطقه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول