اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افتتاح دومین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کشور در خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اولین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری در استان اصفهان افتتاح شد و دومین مرکز در استان خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود.

افتتاح دومین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کشور در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سرتیپ حسین نجات ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به تشکیل و راه‌اندازی مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری در سطح کشور اشاره و اظهار داشت: گسترش و ایجاد مراکز آفرینش‌های فرهنگی در سراسر کشور مدنظر قرار دارد.

این مراکز در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آوای انقلابی و اسلامی، فیلم و نمایش و انیمیشن‌سازی فعالیت دارند

 

وی با بیان اینکه این مراکز به‌منظور حمایت از فعالیت‌های هنری بسیجیان راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: این مراکز در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آوای انقلابی و اسلامی، فیلم و نمایش و انیمیشن‌سازی فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج توانسته مراکز آفرینش‌ها را گسترش دهد، اعلام کرد: تاکنون این مراکز پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند.

اولین مرکز در اصفهان قرار دارد و امسال دومین مرکز در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

 

نجات با بیان اینکه راه‌اندازی این مراکز باعث به‌وجود آمدن کارهای ارزشمند در حوزه اهداف انقلاب شده است، تصریح کرد: اولین مرکز در اصفهان قرار دارد و امسال دومین مرکز در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود تا بتوانیم ظرفیت‌های هنرمندان بسیجی و جوانان و نوجوانان را هدایت کنیم.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول