اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

‍ بانوی المپیکی خراسان‌جنوبی نیازمند حمایت همه‌جانبه است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به دومین‌بار کسب سهمیه المپیک «نجمه خدمتی» اظهار داشت: خدمتی برای حضور مقتدرانه‌اش در بازی‌های المپیک به حمایت‌های مالی و تجهیزات اختصاصی مسؤولان چشم دوخته است.

‍ بانوی المپیکی خراسان‌جنوبی نیازمند حمایت همه‌جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی دادگر عصر امروز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اظهار داشت: در فدراسیون تیراندازی سعی کردیم در دوران سخت مقابله با ویروس منحوس کرونا جزو کشورهای پیشتاز در آموزش آنلاین باشیم.

وی افزود: این تفکر سرمربی تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران بود که آموزش و تمرین ورزشکاران در دوران سخت گذار ویروس کرونا تعطیل نشود و ملی‌پوشان در زادگاهشان فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه دهند.

رئیس فدراسیون تیراندازی از تعامل خوب مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ابراز رضایت کرد و گفت: هیأت تیراندازی خراسان‌جنوبی از رتبه ۲۳ سال ۹۶ به رتبه ۱۳ در سال ۹۸ صعود کرده است.

دادگر با اشاره به وجود استعدادهای بالقوه ورزشی خراسان‌جنوبی، یادآور شد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی انسانی و پتانسیل‌های ساختاری و اقلیمی در آینده نزدیک شاهد معرفی «نجمه‌های خدمتی» بیشتری به عرصه ورزش قهرمانی ملی و بین‌المللی از استان باشیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ تمرکز اصلی ما بر کسب سهمیه‌های المپیک بود و به‌طور شایسته‌ای نتوانستیم در خدمت هیأت‌های استانی باشیم، تأکید کرد: به‌دلیل کمبودهای مالی و اعتباری در سال ۹۸ روزهای بسیار سختی را در اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌الملی و جهانی داشتیم.

دادگر اظهار امیدواری کرد: در سال جاری فدراسیون تیراندازی بتواند با جذب اعتبارات ملی نسبت به مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی هیئات استانی از جمله خراسان‌جنوبی گام‌های مؤثری بردارد.

«حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این ارتباط گفت: نجمه خدمتی که برای دومین‌بار مفتخر به کسب سهمیه ارزشمند المپیک از این خطه زرخیز شده نیازمند حمایت و توجهات بیشتری از سوی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: دغدغه‌های تنها بانوی ملی‌پوش و المپیکی خراسان‌جنوبی برای حضور مقتدرانه‌اش در بازی‌های المپیک مربوط به تجهیزات و اردوهای تدارکاتی می‌باشد که تاکنون این موضوع بارها به سمع و نظر معاونت ورزش بانوان وزارتخانه، رئیس کمیته ملی المپیک، مسؤولان فدراسیون و استاندار خراسان‌جنوبی رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به تزریق اعتبارات تملک سرمایه‌ای به کمیته ملی المپیک در آینده نزدیک شاهد خرید تجهیزات اختصاصی برای نجمه خدمتی باشیم و از این رهگذر بخشی از مشکلات پیش روی این ورزشکار شایسته خراسان‌جنوبی برطرف شود.

انتهای‌پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول