اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«طوفان» خراسان‌جنوبی را به حالت آماده‌باش درآورد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: هم‌اکنون گردوخاک در محورهای استان گزارش شده و تیم‌های عملیاتی و امدادی تا ظهر امروز آماده‌باش هستند.

«طوفان» خراسان‌جنوبی را به حالت آماده‌باش درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدابوالحسن میرجلیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزش باد شدید از عصر دیروز در تمام شهرستان‌ها آغاز شد و هم‌اکنون گردوخاک در محورهای استان گزارش شده و تیم‌های عملیاتی و امدادی تا ظهر امروز آماده‌باش هستند.

وی افزود: بامداد امروز محور اسدیه-سربیشه به دلیل ریزش کوه مسدود شد که با تلاش راهداران این محور باز شد و هم‌اکنون محور مسدودی نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خسارات طوفان در استان شدید نبوده گفت: چند مورد شکستگی درختان در منزل و سقوط درخت روی وسایل نقلیه و قطع برق به علت تخریب شبکه توزیع نیروی برق و آسیب دیدن‌ سازه‌های کشاورزی گزارش شده است.

میرجلیلی با بیان اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان طبس بوده است، اضافه کرد: باتوجه به دو پدیده جوی توفان گرد و خاک که در استان ادامه دارد و به‌ویژه کاهش محسوس دمای هوا و وقوع یخبندان شبانه دامداران، کشاورزان، عشایر و بهره‌برداران و مسافران تدابیر و اقدامات پیشگیرانه را داشته باشند.

انتهای پیام/3403/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول