اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انتخابات مایه اقتدار کشور است/ حضور مردم نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند

امام جمعه طبس انتخابات را مایه اقتدار کشور دانست و گفت: اگر رئیس‌جمهور چشم به جوانان و توانمندی‌های داخلی داشته باشد می‌تواند مسائل را حل کند.

انتخابات مایه اقتدار کشور است/ حضور مردم نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند

حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: انتخابات مایه اقتدار و پشتوانه مردمی هر کشوری است و به گفته مقام معظم رهبری هر چه انتخابات پرشورتر باشد کشور مقتدرتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، معادلات و نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند، بیان داشت: در قرآن کریم داریم که سرنوشت هیچ ملتی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خودشان بخواهند و اکنون نیز سرنوشت کشور در انتخابات تعیین می‌شود.

امام جمعه طبس مطرح کرد: از برکات جمهوری اسلامی این است که افراد با حضور در انتخابات می‌توانند خودشان تعیین‌کننده مسیرشان باشند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

تبیین شاخصه‌های ایمانی فرد اصلح 

محمدی با اشاره به اینکه شاخصه‌های دینی و ایمانی برای فرد اصلح وجود دارد، خاطرنشان کرد: تدین، مردمی بودن، دلسوز بودن، خستگی‌ناپذیری و داشتن روحیه کار جهادی از جمله این شاخصه‌ها است.

وی ارائه برنامه و راه درمان برای مشکلات را از جمله مسائلی دانست که رئیس‌جمهور باید داشته باشد و گفت: فرد اصلح باید از فساد و مفسد تبری جوید و موضع خود را در این مسئله به صورت صریح بیان کند.

امام جمعه طبس دشمن‌شناسی و داشتن بصیرت را یکی از ویژگی‌های مهم برای یک فرد در رأس امور عنوان کرد و بیان داشت: فردی که تعهد و ایمان داشته باشد به مردم خود خیانت نمی‌کند و در همه تصمیم‌گیری‌ها مصلحت مردم را در نظر می‌گیرد.

چشم به بیگانه نداشته باشیم

محمدی تصریح کرد: کسی که توانمندی‌های داخل کشور و مردم را نمی‌شناسد و برای حل مشکلات چشم به بیگانگانی که دشمنی‌شان ثابت شده دارد نمی‌تواند لایق حکمرانی و به فکر درمان درد مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: امید داشتن به بیگانه‌ای که تجربه و تاریخ، خیانت‌ها و دشمنی‌هایش را به ما نشان داده ساده‌لوحانه و حماقت است.

امام جمعه طبس با اشاره به ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد، گفت: اگر رئیس‌جمهور چشم به جوانان و توانمندی‌های داخلی داشته باشد می‌تواند مسائل را حل کند.

محمدی بیان داشت: در بین کاندیداهای ریاست جمهوری افراد دارای نشاط، سرزندگی و خلاقی را داریم که برای حل مشکلات برنامه دارند و می‌توان با انتخاب فرد اصلح وضع موجود را به بهترین وضعیت تغییر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول