اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گلایه آیت‌الله «عبادی» از نادر بودن چادر مشکی و لباس‌های عفاف و حجاب

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با انتقاد از کمبود و نادر بودن چادر مشکی تولید داخلی و لباس متناسب با اندیشه فرهنگی زنان در بازار، گفت: متأسفانه لباس‌های نامناسب به وفور در بازار عرضه می‌شود لذا جمعیت متدین اصناف نباید نسبت به تغییر و تحول‌های جهان بی‌تفاوت باشند.

گلایه آیت‌الله «عبادی» از نادر بودن چادر مشکی و لباس‌های عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس اتاق اصناف استان و جمعی از معتمدین بازار، با اشاره به اینکه در گذشته از اصناف به‌عنوان کاسب حبیب‌الله و امین یاد می‌شد، اظهار داشت: اصناف جایگاه خاصی از نظر حضور میدانی در جامعه و بحث تولید و توزیع کالاها دارند.

وی با اشاره به اینکه با انقلاب باید متحول شویم و مردم باید براساس اسلام عمل کنند، افزود: هر جایی پیشرفت داشته‌ایم همان درصدی است که به اسلام و انقلاب و وجدانمان عمل کرده‌ایم و هرجایی خارج از انقلاب رفتیم با مشکل مواجه شدیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از اصناف و بازاریان خواست طرح‌های کارساز برای ساماندهی اقتصاد کشور ارائه دهند و افزود: برای اینکه از این دنیا عقب نمانیم و تحریم‌های دشمن برایمان مشکل‌ساز نشود، باید طرح و برنامه کارشناسی داشته باشیم.

عبادی اضافه کرد: امروز بدون تخصص، نظارت و طرح نمی‌توان اقتصاد اسلامی را حفظ کرد و مسئولان باید طرحی داشته باشند که اقتصاد از دست اصناف متعهد خارج نشود.

وی با گلایه از سوء‌استفاده برخی‌ از ارزهای دولتی جهت تأمین کالای مورد نیاز مردم، گفت: متأسفانه کسانی که ارزهای کم‌قیمت را گرفتند که کالای اساسی مورد نیاز مردم را وارد کنند سر از کالای قاچاق و واردات کالاهای غیرضروری درآوردند و این مسائلی است که در دنیا جدید با آن مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی همچنین با انتقاد از کمبود و نادر بودن چادر مشکی تولید داخلی و لباس متناسب با اندیشه فرهنگی زنان در بازار، اضافه کرد:  متأسفانه لباس‌های نامناسب به وفور در بازار عرضه می‌شود لذا جمعیت متدین اصناف نباید نسبت به تغییر و تحول‌های جهان بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول