اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توزیع ۴۴۷ میلیارد اعتبارات محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی از ابلاغ و توزیع ۴۴۷ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت‌زدایی در حوزه‌های آبخیزداری، آب‌رسانی روستایی، راه روستایی، مدارس و بهداشت و درمان خبر داد.

توزیع ۴۴۷ میلیارد اعتبارات محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید پورعیسی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: اعتبار سال جاری خراسان‌‌جنوبی حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و اعتبار تملک و توازن استانی در شورا مصوب و برای کلیه شهرستان‌ها ابلاغ کردیم و اکنون آماده مبادله موافقت‌نامه هستیم.

وی بیان داشت: اعتبارات ملی توازن نیز ۳۳۰ میلیارد تومان بوده که ابلاغ شده است و منابع اعتباری نفت را نیز ابلاغ کردند اما تاکنون تخصیص نداشته‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به حساب دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد و همچنین برای تأمین مانده مرخصی بازنشستگان سال ۹۹ نیز در حال رایزنی هستیم.

پورعیسی با بیان اینکه برای حق‌الزحمه نیروهای طرحی که حقوق و مزایای پایینی دارند معادل نیروهای قراردادی شمول قانون کار و پیمانی محاسبه و به خزانه ارسال شد، اضافه کرد: این حق‌الزحمه‌ها به صورت متمرکز از محل نقدینگی در اختیار پرداخت خواهد شد.

وی تبیین کرد:۵۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان پیش بینی شده که از این اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و ۴۰ میلیارد تومان نیز با نظر فرمانداران با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی همچنین به اعتبارات حوزه آبرسانی اشاره و عنوان کرد: ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای حوزه آبرسانی روستایی ابلاغ شده که ۲۰ درصد این اعتبار برای عشایر و ۸۰ درصد برای مناطق روستایی اختصاص خواهد یافت.

پورعیسی از ابلاغ و توزیع ۴۴۷ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت‌زدایی در حوزه‌های آبخیزداری، آب‌رسانی روستایی، راه روستایی، مدارس و بهداشت و درمان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال سعی شده برای هر شهرستان شاخص مشخص کنیم و بر اساس شاخص‌ها و عدم محرومیت‌ها کار کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول