اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دستگیری 124 قاچاقچی/ 2 تن مواد مخدر در خوسف کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است.

دستگیری 124 قاچاقچی/ 2 تن مواد مخدر در خوسف کشف شد

«کاظم صادقی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف امروز در گفت‌وگو با فارس از بیرجند، با اشاره به اینکه خوسف ، شهرستانی وسیع ، پراکنده ، کویری و در مسیر انتقال مواد مخدر است ، گفت: با وجود محدودیت‌های موجود در این شهرستان ، آمار کشفیات مواد مخدر در سطح استان نسبت به سایر شهرستان‌ها مطلوب بوده است.

صادقی با بیان اینکه ریشه بیشتر جرائم و تخلفات ، مواد مخدر است، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ناجا ، مبارزه با مواد مخدر است که هر ساله ابلاغ می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون دو تُن و ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح شهرستان خوسف کشف شده است که بیشترین مواد مخدر کشف شده با یک تن و ۹۴۳ کیلوگرم از نوع تریاک بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف افزود: همچنین از این مقدار ، ۲۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم مرفین و بیش از ۷۶ کیلوگرم هروئین و ۳۱۱ کیلو حشیش کشف شده است.

صادقی از دستگیری ۱۲۴ نفر در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: از ابتدای امسال پنج خرده فروش، ۸۲ قاچاقچی و ۳۷ معتاد بازداشت شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۵۲ دستگاه خودرو توقیف شده است، افزود: مقابله با پدیده خرده فروشی مواد مخدر در شهرستان از اولویت‌های ما است که  به این منظور تاکنون چهار پاتوق استعمال و توزیع مواد مخدر پلمب شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول