اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ارائه خدمات توانبخشی به ۱۴۵۹ بیمار خراسان‌جنوبی

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال ‌احمر خراسان‌‌جنوبی از ارائه خدمات توانبخشی به یک هزار و ۴۵۹ بیمار از ابتدای سال جاری خبر داد.

ارائه خدمات توانبخشی به ۱۴۵۹ بیمار خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در راستای مواد دو و سه اساسنامه خود یعنی تسکین آلام‌بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی حضور پیدا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری، بیان داشت: طی این مدت یک هزار و ۴۵۹ بیمار از خدمات مرکز توانبخشی جمعیت هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۷۴۳ بیمار در این مدت برای دریافت خدمات فیزیوتراپی به این مرکز مراجعه داشتند، افزود: فیزیوتراپی این مرکز دارای تجهیزات مدرن و بعضأ منحصر به فرد همچون دستگاه شاک ویوتراپی، تخت کشش، CPM، لیزر پرتوان، دستگاه الکتروتراپی دو کاناله و چند کاناله، دستگاه اولتراسوند و غیره است.

لطیفی عنوان کرد: مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال‌احمر طرف قرارداد تمامی بیمه‌ها بوده و با حداقل تعرفه هر روزه در دو شیفت صبح و عصر در دو واحد مستقل خواهران و برادران آماده پذیرش بیماران است.

وی از ارائه خدمات ارتوپدی فنی به ۱۰۷ بیمار خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت به ۳۱۰ مراجعه کننده خدمات کار درمانی ارائه شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: در بخش کاردرمانی با بازتوانی فرد برای داشتن زندگی مستقل و بدون نیاز به اطرافیان به درمان بیماران کمک می‌شود.

لطیفی با بیان اینکه ۲۹۹ بیمار نیز از ابتدای سال جاری از خدمات گفتار درمانی هلال‌احمر بهره‌مند شدند، گفت: جمعیت هلال‌احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به واکسیناسیون کارکنان و اعضای داوطلب هلال‌احمر استان، خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا برای تأمین سلامت و بهره‌گیری از توان نیروهای داوطلب نزدیک به یک هزار نفر از این افراد واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول