اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

692 هزار دُز واکسن کرونا در استان خراسان‌جنوبی تزریق‌ شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تا کنون ۶۹۲ هزار و ۸۷۰ نفر در استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۴۶۲ هزار و ۱۲۵ نفر دوز اول و ۲۳۰ هزار و ۷۴۵ نفر هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

692 هزار دُز واکسن کرونا در استان خراسان‌جنوبی تزریق‌ شد

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون و ثبت رکورد در تزریق واکسن اظهار داشت: خوشبختانه سبد متنوعی از واکسن‌های کرونا در استان را داریم.

وی با بیان اینکه تا کنون ۶۹۲ هزار و ۸۷۰ نفر در استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد ۴۶۲ هزار و ۱۲۵ نفر دوز اول و ۲۳۰ هزار و ۷۴۵ نفر هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰ هزار و ۲۹۱ نفر برای تزریق واکسن اقدام و آن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان گفت: ۱۱۷ بیمار کرونایی در استان با انجام ۵۴۸ تست کرونا شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۷۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، عنوان کرد: ۷۰ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و حال ۳ نفر از بیماران نیز وخیم است.

به گفته وی ۱۵ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌ها بستری و ۴۶ نفر به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.

دهقانی از فوت یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و افزود: شمار فوتی‌های کرونا در استان به یک هزار و ۱۷۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول