اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کانون‌های آسیب در خراسان‌جنوبی رصد می شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: کمیته‌ای با محوریت پزشکی قانونی در حوزه‌های حمایتی تشکیل شده که وضعیت موجود کانون‌های آسیب‌ را در خراسان جنوبی رصد و شناسایی کند.

کانون‌های آسیب در خراسان‌جنوبی رصد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «عباس بهاری» سه‌شنبه شب در گروه کاری فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: کمیته‌ای با محوریت پزشکی قانونی و با عضویت دستگاه‌های فرهنگی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه‌های حمایتی تشکیل شده و وضعیت موجود کانون‌های آسیب را در استان رصد و شناسایی کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: این کمیته پس از هماهنگی با فرمانداری‌های شهرستان‌های مربوط و ارائه برنامه هایی که می تواند در حوزه پیشگیری و کنترل آسیب همسرآزاری مؤثر باشد، با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و هیئت‌های مذهبی، مداخلات مؤثر اجتماعی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه موضوعات اجتماعی، نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های متولی می‌باشد، تصریح کرد: مباحث اجتماعی، همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های حوزه‌ پیشگیری، مراقبت و کنترل از جمله سازمان بهزیستی، پزشکی قانونی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی، حمایتی و اطلاع رسانی را می طلبد.

وی تأکید کرد: تعامل و هم افزایی دستگاه‌ها در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول