اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خراسان‌جنوبی فاتح مسابقات قهرمانی دو ومیدانی منطقه ۶ بانوان کشور شد

نایب رئیس بانوان هیات دو و میدانی خراسان‌جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی دو و میدانی منطقه شش کشور«یادواره شهید یوسفی» تیم استان بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

خراسان‌جنوبی فاتح مسابقات قهرمانی دو ومیدانی منطقه ۶ بانوان کشور شد

رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقات قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه ۶ کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی در استادیوم ۱۵ هزارنفری غدیر بیرجند با معرفی برترین‌های رقابت‌ها بسته شد.

وی افزود: این ماراتن منطقه‌ای در ۱۱ ماده با شرکت نخبه‌های دو ومیدانی‌کار استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و کرمان‌ برگزار شد.  

نایب‌ رئیس بانوان هیأت دو ومیدانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در ماده دو ۱۰۰ متر با مانع ملیکا‌ اسدالهی برسکوی‌ قهرمانی ایستاد و عالیه نعمتیان نایب قهرمان شد و در دو ۱۰۰ متر نیز نگین جمالی، مهلا کام‌جو و سمانه بمپوری حائز رتبه برتر شدند.

رحمانی گفت: در دو ۴۰۰ متر فاطمه طهماسبی، مائده کشتکار و زهرا تنگی‌زهی‌ زودتر از همه‌ به خط پایان رسیدند و در دوی ۱۵۰۰ متر نیز زهر سارانی مقام اول را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: در دو ۳۵۰۰ متر مرضیه عباسی از خراسان‌جنوبی سکوی نخست را به‌دست آورد و در ماده پرتاب وزنه یاسمین دکالی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد.

نایب‌ رئیس بانوان هیأت دو و میدانی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب دیسک زهرا مرادی، مهسا علیرضایی و فاطمه‌سادات نوروزی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و در پرش ارتفاع بهناز عمرانی به قهرمانی رسید.

رحمانی ادامه داد: در ماده پرتاب نیزه معصومی گمشادزهی، نسترن ایمانی و ام‌‌بتول آسال حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در ماده پرش طول مائده سلاجقه، مرضیه قاسمی‌نیا و برزگر مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی مسابقات قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه شش کشور
خراسان‌جنوبی با کسب ۳ نشان طلا، ۳ مدال‌ نقره و یک مدال برنز بر سکوی نخست قرار گرفت، تیم کرمان با کسب ۲ مدال طلا و ۳ نشان نقره نایب قهرمان شد و تیم‌ سیستان و بلوچستان با کسب یک نشان طلا و ۵ مدال برنز به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول