اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ادامه سامانه ناپایدار جوی در نیمه شمالی و شرقی خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی طی امروز تا اوایل شب در نیمه شمالی و برخی از نقاط شرق استان گفت: بارش پراکنده برف و باران در این مناطق قابل پیش بینی است.

ادامه سامانه ناپایدار جوی در نیمه شمالی و شرقی خراسان جنوبی

«جواد نخعی» امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: با توجه به آمار دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی استان میزان بارش گزارش شده از ایستگاه باران سنجی بشرویه ۵ میلی متر، معدن طبس ۴ میلی متر، عشق آباد سه میلی متر، عباس آباد قاین، بشرویه، کل شانه دو میلی متر، ارسک، خلو، سرند طبس و انارستانک فردوس حدود یک میلی متر، فردوس و سرایان مقداری بارش گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: همچنین در ارتفاعات فردوس بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی طی امروز تا اوایل شب در نیمه شمالی و برخی از نقاط شرق استان گفت: بارش پراکنده برف و باران در این مناطق قابل پیش بینی است.

نخعی با بیان اینکه همچنین در گردنه ها و جاده های کوهستانی تشدید پدیده مه می تواند سبب کاهش دید افقی شود، بیان داشت: طی امروز و فردا کاهش دما محسوس و قابل ملاحظه خواهد بود و پنجشنبه و جمعه سرما و یخبندان شبانه در منطقه تشدید می شود.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز سردترین ایستگاه زهان با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس و روز گذشته دهسلم با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه بوده است، خاطرنشان کرد: تغییرات دما در مرکز استان بین ۶  و۲۰ درجه می باشد و دمای فعلی آن ۱۱ درجه بوده که نسبت به ساعت مشابه روز گذشته تغییری نداشته است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول