اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مصوبه ۲۵۰ میلیاردی خرید حمایتی زرشک به خراسان‌جنوبی ابلاغ نشد

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به آماده شدن طرح خرید حمایتی زرشک در استان، گفت: هنوز مصوبه اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید حمایتی زرشک به استان ابلاغ نشده است.

مصوبه ۲۵۰ میلیاردی خرید حمایتی زرشک  به خراسان‌جنوبی ابلاغ نشد

«وحید ضیائیان‌احمدی» مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پیرو سفر مدیرعامل تعاون روستایی کشور به استان و قول برای خرید حمایتی زرشک از زرشک‌کاران استان وظیفه تهیه طرح به تعاون روستایی استان سپرده شد و مدت ۱۰ روزه برای این امر تعیین شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی استان این طرح ظرف مدت ۴۸ ساعت آماده که در آن مراحل اجرای طرح، پیشنهاد قیمت، هزینه تمام شده و همه موارد گنجانده شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری مشکل زرشک‌کاران استفاده می‌کنیم، یادآور شد: هفته آینده دیداری با مدیرعامل سازمان تعاون روستایی به همراه یکی از نمایندگان استان برای پیگیری مطالبه زرشک‌کاران خواهیم داشت که در این جلسه اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید حمایتی زرشک نیز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

ضیائیان‌احمدی ادامه داد: با توجه به اینکه این موضوع منافع کشاورزان زحمت‌کش را در پی داشته وظیفه ذاتی‌ ما حکم می‌کند تا از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نکنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع خرید حمایتی زرشک از زرشک‌کاران استان برای نخستین‌ بار مطرح و اجرا می‌شود، یادآور شد: در مورد قول مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور در سفر اخیرش به خراسان‌جنوبی و اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید حمایتی زرشک به استان متأسفانه هنوز این مصوبه به خراسان‌جنوبی  ابلاغ نشده و در عمل برای اجرای آن اقدامی صورت نمی‌گیرد.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: چون این موضوع در حوزه استان نبوده و مربوط به حوزه ملی ست بنابراین نمی‌توانیم قولی در رابطه با زمان اجرای آن به کشاورزان بدهیم ولی از همه ظرفیت‌های خراسان‌جنوبی برای این امر استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول