اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آماده باش ۱۴۰ نفر برای امدادرسانی به حوادث سیلاب در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۳۹ تیم هلال احمر در قالب ۱۴۰ نیرو در راستای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از سیلاب در حالت آماده باش کامل هستند.

آماده باش ۱۴۰ نفر برای امدادرسانی به حوادث سیلاب در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی، بیان کرد: ۱۴۰ نیروی هلال احمر در قالب ۳۹ تیم امدادی در ۲۴ پایگاه ثابت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم واکنش سریع و دو تیم آنست (سگ های زنده یاب) برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه ۲۲ تیم در شعب هلال احمر استان آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی هستند، افزود: ۴۶ دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس و ده دستگاه موتور تریل نیز جهت امداد رسانی به حوادث احتمالی آماده به‌کارگیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان خواستاریم در حاشیه و مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از سفر های غیر ضرور بپرهیزند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده از رانندگان خواستاریم ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی، از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی به خصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

رضایی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول