اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری دوره مربی‌گری ژیمناستیک در خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی گفت: دوره مربی‌گری ژیمناستیک ویژه بانوان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

برگزاری دوره مربی‌گری ژیمناستیک در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از ماه ها که کرونا فعالیت های ورزشی به خصوص در رشته ژیمناستیک را متوقف کرده بود چند ماه است به دنبال فروکش کردن این ویروس فعالیت ها در این رشته مادر جان دوباره ای گرفته است و برگزاری دوره های آموزشی در کنار کلاس های آموزشی گواه این موضوع است.

حسین بیابانی  رئیس هیئت ژیمناستیک استان به خبرنگار فارس گفت: دوره مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان از ۱۶ تا ۱۹ دی ماه با تدریس مهری یزدانی مدرس بین المللی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را گسترش ژیمناستیک به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی استان در همه  شهرستان های استان بیان کرد و افزود: در این دوره آموزشی ۳۶ نفر شرکت کننده از شهرستان های بیرجند، قاین، نهبندان، سرایان، درمیان، آیسک، اسدیه و زابل حضور داشتند.

وی برگزاری ۳ دوره مربیگری وداوری ژیمناستیک هنری دربخش آقایان وبانوان در بهمن  واسفندماه امسال و اعزام مربی به تهران جهت شرکت در دوره مربیگری ریتمیک بانوان را از برنامه های پیش روی هیئت ژیمناستیک استان بیان کرد و افزود: فعال کردن شاخه ریتمیک در استان برای اولین بار از دیگر برنامه هاست.

 به گفته وی افزون بر این برگزاری آزمون سطح بندی استانی در بخش آقایان وبانوان و برگزاری مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری استان در دوبخش آقایان وبانوان در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دیگر برنامه هاست.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تیم ژیمناستیک فرزندان پسر کارگران استان در مسابقات ژیمناستیک آنلاین فرزندان کارگر کشور که از اول تا ۳ بهمن ماه برگزار شود شرکت کند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول