اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مهیا شدن امکانات و خدمات لازم برای کمک به سیل‌زدگان سه قلعه

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: امکانات لازم برای خدمات‌رسانی از طریق دستگاه‌های خدمات‌رسان مهیا و به اندازه کافی امکانات و نیروی انسانی در منطقه سه قلعه وجود دارد.

مهیا شدن امکانات و خدمات لازم برای کمک به سیل‌زدگان سه قلعه

«علیرضا عباس‌زاده» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت آبگرفتگی شهر سه قلعه و مشکلات پیش‌روی مردم این شهر در بارندگی‌های روز گذشته اظهارداشت: پیرو بازدیدی که روز گذشته به همراه مدیران استان و شهرستان سرایان انجام گرفت، چند موضوع مهم مدنظر بوده و در بخش اول کار کمک به مجموعه شهر سه قلعه مورد بررسی قرار داده شده و رسیدگی به وضع خدمات‌رسانی به سطح منطقه درگیر سیلاب صورت گرفت.

وی تصریح کرد: امکانات لازم برای خدمات‌رسانی از طریق دستگاه‌های خدمات‌رسان مهیا و به اندازه کافی امکانات و نیروی انسانی در این منطقه وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: برای علوفه و موارد مورد نیاز عشایر و روستائیانی که درگیر این سیلاب بوده و راه‌های دسترسی آنها بسته شده تمهیدات لازم اندیشیده شده و امکانات لازم از طریق هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدماتی محیا شده است.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه آسیب جدی در سایر مناطق استان نداشته‌ایم، اضافه کرد: مواردی که در جاده‌ها نیاز بوده امدادرسانی لازم انجام شده و همچنین در مراحل سیل در طی روزهای گذشته که استان درگیر باران‌های شدید بوده افراد گرفتار شده نجات یافتند.

وی ادامه داد: گروه‌های امدادی هلال احمر و راهداری اقدامات لازم را انجام داده و در حال حاضر مهم‌ترین مسئله در استان رعایت شرایط عبور و مرور بوده که در این زمینه هشدارهای و تذکرات لازم توسط ادارت هواشناسی، راهداری و پلیس راه داده شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه وضعیت حادی در بحث تلفات خاص در استان در پی این بارندگی‌ها نداشته‌ایم، یادآور شد: مسئله اصلی مربوط به شهر سه قلعه بوده که به زودی رفع می‌شود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: تمام تصمیمات و اقداماتی که در مورد سه قلعه بیان گردید تا برقراری شرایط عادی ادامه داشته و تیم‌های امدادی در این منطقه مستقر هستند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول