اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان جنوبی خالی از بیمار کرونایی شد

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار بعد از شیوع کرونا هیچ‌گونه بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری نیست و این بخش بدون بیمار کرونایی شد.

بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان جنوبی خالی از بیمار کرونایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف زاده، امروز جمعه ۹ اردیبهشت به رسانه های گروهی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته مجموعا از ۱۵۲ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان و تست سریع انجام شده ۲۲ مورد مثبت جدید شناسایی شد.

وی افزود: از این تعداد ۲ مورد از بشرویه، ۷ مورد از بیرجند، یک مورد سربیشه، ۴ مورد از طبس، ۲ مورد فردوس و ۶ مورد از قاین شناسایی شدند و از شهرستان‌های خوسف ، درمیان، زیرکوه، سرایان و نهبندان مورد جدیدی از ابتلا به کرونا گزارش نشد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان با بیان اینکه برای اولین بار از ابتدای شیوع کرونا موردی از بیماران کرونایی در icu بیمارستانهای استان بستری نیست و مریض بدحال کرونایی نیز وجود ندارد، افزود:  در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از این بیماری نیز گزارش نشد و  همچنان دهمین روز بدون فوتی در استان سپری می شود. 

وی گفت: در حال حاضر مجموع موارد فوت ناشی از این بیماری همچنان هزار و ۴۴۶ نفر است.

شریف زاده با بیان اینکه تاکنون ۵۸۵ هزار و ۴۲۲ نفر دز اول واکسن را تزریق کردند، افزود: تاکنون ۵۲۸ هزار و ۸۰۶ نفر دز دوم و ۲۱۹ هزار و ۹۵۷ نفر دز سوم واکسن را در خراسان جنوبی دریافت کردند. 

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول