اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دانشجوی بیرجندی بر سکوی نایب‌ قهرمانی شنای کشور

در مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور «آذرباد» در جایگاه دوم شنای این رقابت‌ها ایستاد.

دانشجوی بیرجندی بر سکوی نایب‌ قهرمانی شنای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور شناگر خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

«آراد آذرباد» در رقابت‌های رشته شنای این ماراتن منطقه‌ای با گردن‌آویز نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و همچنین دو مقام چهارمی در ماده‌های دیگر این رشته ورزشی را کسب کرد.

در مسابقات رشته شنای رقابت‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور از خراسان‌جنوبی «آراد آزدباد و افشین رخشانی» با مربیگری «رامین رحمان‌پور» شرکت داشتند.

مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور به میزبانی خراسان‌رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است که از خراسان‌جنوبی ۱۱ نفر در قالب ورزشکار، مربی و سرپرست در رشته‌های شنا، کشتی و دو ومیدانی به رقابت می‌پردازند. 

در این دوره از مسابقات ورزشی دانشجویی انتخابی سهمیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور ۱۷۳ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۱۷ دانشگاه منطقه ۹ حضور دارند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول