اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جاده منطقه گردشگری تجنود زیرکوه سال آینده راه‌اندازی می‌شود

فرماندار زیرکوه گفت: بخشی از جاده تجنود در سال جاری و بخشی از آن را در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

جاده منطقه گردشگری تجنود زیرکوه سال آینده راه‌اندازی می‌شود

محمدرضا غیرتی، فرماندار زیرکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در حوزه گردشگری قابلیت‌های شهرستان را بررسی کردیم و یکی از ظرفیت‌های خوب آن گردشگری است.

وی با بیان اینکه در این حوزه کویر همت‌آباد را  داریم، تصریح کرد: این کویر در نوع خود کم نظیر است.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه منطقه تجنود یک منطقه بکر، ییلاقی و کوهستانی است، یادآور شد: دارای آبشارهای دیدنی است و و آب بسیار شیرینی از دل کوه بیرون می‌آید که تقریباً معدنی است.

غیرتی با بیان اینکه همچنین ما منطقه عشایری بزرگ را داریم، ادامه داد: یکی از اقداماتی که در حوزه گردشگری صورت گرفته این است که برق را به کویر همت‌آباد رساندیم و مشکل کوچکی با پیمانکار داریم که اگر حل شود می‌توانیم برق را وصل کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه تجنود مشکل راه داریم، افزود: این منطقه کوهستانی است و راه قدیمی آن را چندین بار تیغ زدیم که خیلی مشکل را حل نمی‌کند.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه به سرعت اقدام به مطالعه راه جدید کردیم، اضافه کرد: راه این منطقه گردشگری مطالعه و برآورد هزینه شد.

غیرتی با بیان اینکه حدود ۱۳ میلیارد تومان برآورد هزینه شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بخشی از آن را در سال جاری و بخشی از آن را در سال آینده به بهره‌برداری برسد و ظرف مدت دو سال جاده را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول