اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حریق در واحد تجاری چهکند بیرجند، خسارت جانی نداشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از تلاش یک ساعته آتش‌نشانان برای اطفای حریق واحد تجاری در چهکند بیرجند خبر داد و گفت: این تلاش نتیجه‌بخش بوده و حادثه خسارت جانی نداشت.

حریق در واحد تجاری چهکند بیرجند، خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی حیاتی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ساعت ۳ و ۱۲ دقیقه بامداد حادثه آتشسوزی در مغازه سوپر مارکت واقع در خیابان پیامبر اعظم(ص) شهرک چهکند به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی بیرجند اعلام شد.

وی افزود: اولین تیم عملیاتی از ایستگاه ۵ به محل اعزام شدند که با مشاهده حجم زیاد آتش در خواست نیروی کمکی کرده و  تیم عملیاتی از ایستگاه شش بیرجند به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند خاظرنشان کرد: خوشبختانه  این حادثه خسارت جانی نداشته و  تیم‌های عملیاتی پس از قطع جریان گاز و برق  اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند.

حیاتی با بیان اینکه اطفا حریق کامل این حادثه حدود یک ساعت طول کشید و پس از آن عملیات تهویه دود انجام شد، یادآور شد: این اتفاق در زمان بسته بودن درب مغازه حادث شده و بررسی علت آن نیز به زمان دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول