اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی ۳.۵ برابر افزایش یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: ۹ هزار و ۸۰۰ تن گندم از آغاز فصل برداشت این محصول تاکنون به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۵ برابر افزایش یافته است.

خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی ۳.۵ برابر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، میثم پیشدادیان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان هزار و ۸۴۰ تن در مراکز ملکی و هفت هزار و ۹۶۰ تن در مراکز مباشر خرید تحویل داده شده است.

وی اظهار داشت: با آغاز فصل خرید تضمینی گندم ۱۷ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح شهرستان‌ها فعال شده است و در حال دریافت محصول به قیمت تضمینی هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۲ هزار و ۴۴۳ محموله گندم توسط هزار و ۴۳۶ کشاورز استان به مراکز مربوطه ارسال شده است.

پیشدادیان ارزش ریالی محصول گندم خریداری شده از کشاورزان را ۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۸۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول