اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

همایش ملی جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

فرماندار فردوس از کلنگ زنی طرح فرآوری معدن مس و فلورین با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان، همزمان با برگزاری همایش ملی جهادگران در این شهرستان خبر داد.

همایش ملی جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، فرماندار این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با برگزاری همایش ملی جهادگران فردوس،  طرح‌های مختلفی در این شهرستان اجرا می شود که از جمله‌ آن‌ها می توان به کلنگ زنی طرح‌های بهداشت و‌ درمان و بهسازی راه‌های روستایی اشاره کرد.

روشن اظهار داشت: همایش ملی جهادگران فردوس ۱۳ شهریور در این شهرستان با حضور نخبگان جهادی کشور و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

روشن گفت: قرار است این روز در تقویم کشوری نیز ثبت شود.

فرماندار فردوس افزود: همزمان با برگزاری این مراسم در شهرستان فردوس قرار است ۵۰ گروه جهادی در استان و به ویژه شهرستان فردوس به مردم خدمات رسانی کنند.

وی گفت: در شهرستان فردوس خدمات جهادی در ۳ محور پزشکی، فرهنگی و عمرانی ارائه می شود.

روشن در پایان تصریح کرد: این مراسم به دلیل یادبود زلزله‌ای است که در سال ۱۳۴۷ در فردوس رخ داد و بر اثر آن پنج هزار نفر جان خود را از دست دادند و در همان زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با ۱۰ اتوبوس به همراه طلاب و خیرین وارد منطقه شدند و حدود دو ماه در این شهرستان به گره گشایی از امور زلزله زدگان پرداختند.

انتهای پیام/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول