اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره کشوری ۳۸ رتبه برتر کسب کردند

دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره فرهنگی هنری کشوری با ۳۸ رتبه برتر و برگزیده، خوش درخشیدند.

دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره کشوری ۳۸ رتبه برتر کسب کردند

سید علیرضا موسوی‌نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند، حضور دانش آموزان استان در جشنواره‌های فرهنگی هنری را بسیار موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد.

وی گفت: این جشنواره‌ها با عناوین "فردا" و "کانون‌های فرهنگی تربیتی" برگزار شد که ۴۶ هزار دانش آموز دختر و پسر خراسان جنوبی در این جشنواره‌ها شرکت کردند.

موسوی نژاد افزود: در مجموع ۲۰۰ نفر از دانش آموزان استان به مرحله کشوری این جشنواره‌ها راه یافتند که در این مرحله در ۱۲۰ رشته با دانش آموزان سراسر کشور رقابت کردند.

وی گفت: در پایان رقابت‌های این دو جشنواره، دانش آموزان خراسان جنوبی، ۶ رتبه نخست انفرادی در رشته‌های ساخت ماکت، شعر، مجسمه سازی، معرق کاری، هنر‌های تجسمی و دومینو، ۹ رتبه دوم انفرادی، ۲ رتبه دوم همگانی، ۷ رتبه سوم انفرادی، ۲ رتبه سوم همگانی، یک رتبه سوم گروهی و ۱۱ رتبه چهارم انفرادی را از آن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دانش‌آموزان را یکی از مهمترین سرمایه‌های کشور برشمرد و بیان داشت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری یکی از مهمترین راه‌های کشف استعدادهای دانش‌آموزان که در واقع مهمترین سرمایه انسانی کشور هستند، می‌باشد.

انتهای پیام/۴۹۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول