اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۱۲۲ تن کالای قاچاق از ۶ تریلی در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی در شهرستان طبس ۱۰۰ تن انواع پارچه و ۲۲ تن بلورجات قاچاق کشف شد.

کشف ۱۲۲ تن کالای قاچاق از ۶ تریلی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان طبس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی یزد به طبس به ۶ دستگاه تریلی حمل بار مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از تریلی‌ها ۱۰۰ تن پارچه و ۲۲ تن انواع بلورجات که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش محموله توقیف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه اخبار و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول