اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تلقیح یک و نیم میلیونی دز واکسن کرونا در خراسان جنوبی/ بازگشت رنگ نارنجی به نقشه کرونایی استان

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان‌جنوبی از بازگشت رنگ نارنجی به نقشه کرونایی استان خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۱ دز واکسن کرونا در خراسان جنوبی تلقیح شده است.

تلقیح یک و نیم میلیونی دز واکسن کرونا در خراسان جنوبی/ بازگشت رنگ نارنجی به نقشه کرونایی استان

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف‌زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی انجام ۶۶ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان ۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۸ نفر کرونا مثبت‌ هستند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: یک مورد بیمار کرونا مثبت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و مورد بدحال دیگری گزارش نشده است.

شریف‌زاده یادآور شد: تعداد جان باختگان کرونا در خراسان جنوبی همان هزار و ۴۷۹ نفر است.

وی در ارتباط با روند واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تا روز گذشته ۵۹۰ هزار و ۱۳ نفر واکسن نوبت اول، ۵۳۴ هزار و ۹۳۱ نفر واکسن نوبت دوم ۲۲۸ هزار و ۱۹۴ نفر واکسن نوبت سوم و ۱۵ هزار و ۶۴۷ نفر نوبت چهارم و ۴۶ نفر دز پنجم واکسن را دریافت کرده‌اند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی از بازگشت رنگ نارنجی به نقشه کرونایی استان خبر داد و متذکر شد: در آخرین رنگ بندی نقشه کرونایی کشور شهرستان درمیان نارنجی رنگ است.

شریف‌زاده ادامه داد: بر اساس این نقشه همچنین ۵ شهرستان قائنات، فردوس، سرایان، نهبندان و خوسف زرد و ۵ شهرستان بیرجند، طبس، بشرویه، زیرکوه و سربیشه آبی هستند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول