اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کمک ۶۰ میلیاردی هلال احمر خراسان‌جنوبی به بیماران نیازمند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۶۰ میلیارد ریال کمک‌های خدمات‌ درمانی به بیماران‌ نیازمند استان ارائه شده است.

کمک ۶۰ میلیاردی هلال احمر خراسان‌جنوبی به بیماران نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۶ میلیارد تومان کمک‌های خدمات درمانی در استان به بیماران نیازمند ارائه شده است.

وی افزود: حدود ۴ میلیارد تومان از این کمک‌ها در ارتباط با خدمات درمانی به بیماران نیازمند و ۲ میلیارد تومان تسهیلات خدمات درمانس به بیماران صعب العلاج خراسان‌جنوبی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: دوره‌های آموزش‌های همگانی رایگان از سوی هلال احمر برای بالابردن سطح آگاهی و ارائه خدمات به مردم برگزار می‌شود.

کاووسی یادآور شد: در حال حاضر ۲۱۳ خانه هلال در سطح شهر‌ها و روستا‌های خراسان‌وجود دارد که در ارائه آموزش‌های به علاقه‌مندان فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت members.rcs.ir عضو جمعیت هلال احمر شوند و در دوره‌های آموزشی شرکت و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، می‌توانند نسبت به درخواست صدور کارت اقدام کنند.

پایان ‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول