اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

23 پروژه عشایری خراسان جنوبی با درآمدهای مالیاتی به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از واریز ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل درآمد مالیات و عوارض وصول شده سال جاری استان به حساب مناطق عشایری خبر داد و گفت: هزینه کرد 23 پروژه مناطق عشایری استان از این محل تامین شده است.

23 پروژه  عشایری خراسان جنوبی با درآمدهای مالیاتی به بهره برداری می‌رسد

علی کریمدادی، مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل درآمد مالیات و عوارض وصول شده سال جاری استان به حساب مناطق عشایری واریز شده است.

وی افزود: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۲۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی تصریح کرد: بدنبال دوره تحول و پویایی ویژه نظام مالیاتی کشور هستیم و در برنامه هفتم توسعه نیز تأمین بودجه جاری کشور از محل مالیات و نقش تنظیم گری مالیات خصوصاً در بخش اقتصادی، مورد تأکید قرار گرفته است.

کریمدادی با بیان اینکه این اطمینان به مردم و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی داده می‌شود که مالیات وصول شده در استان صرف امور عمرانی، اجرایی و خدمات عمومی گرد، گفت: از مسئولین و متولیان دستگاه‌های اجرایی نیز انتظار داریم که این خدمات را به مردم اعلام کنند.

بهره برداری از ۲۳ پروژه

محمدابراهیم ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۳ پروژه و طرح مناطق عشایری از محل سهم درآمد‌های مالیاتی استان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: بازگشایی ایل راه عشایری، مرمت چاه مالداری و آب انبار، احداث آبشخور دامی، احداث آب انبار و سیستم‌های ذخیره و انتقال آب با اعتباری حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که ۳۴۳ نفر از جمعیت عشایری استان از آن برخوردار می‌شوند.

پایان پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول