اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره برداری ناوگان حمل فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی

ناوگان حمل فرآورده های نفتی سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حجم سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان وارد فاز بهره برداری شد.

بهره برداری ناوگان حمل فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند؛ امروز علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه سازمان همیاری ها چون از بخش های غیر دولتی خدمات رسان به مردم است برای توسعه خدمات شهری باید تقویت شود، گفت: این سازمان به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی برای توسعه خدمات شهری و عمومی در استان ضروری است.
وی با بیان اینکه مهمترین و جدی ترین و سرخط خدمت رسانی به مردم در حوزه خدماتی، شهرداری ها می باشند، افزود: بهترین مجرا برای ارائه خدمات اجتماعی شهری به مردم در استان توانمندسازی شهرداری ها است.
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه فرصت بالندگی و ارائه خدمات بیشتر به مردم را باید فراهم کرد، گفت: شهرداری های استان از نظر درآمدهای پایدار قوی نیستند و اگر شهرداری ها توانمند نباشند امکان ایجاد درآمد پایدار و ارائه خدمات بهتر به مردم کمتر می شود.
عباس زاده با بیان اینکه تقویت سازمان همیاری، کمک به توانمند سازی شهرداری هاست، گفت: به سازمان همیاری شهرداری ها باید به عنوان مجموعه فرادستی نگاه شود.
وی با اشاره به اینکه منافع حاصل از فعالیت‌های سازمان‌ همیاری در زمینه های مختلف باید راهکاری برای تأمین بخش عمده درآمدهای پایدار شهرداری ها تلقی شود، گفت: هر چه زمینه های ایجاد  درآمد پایدار برای سازمان همیاری ها بیشتر فراهم شود در واقع کمک به توانمندی شهرداری هاست.
معاون استاندار متذکر شد: برخلاف تصور خیلی ها که سازمان همیاری، یک مجموعه صرفاً اقتصادی است، درآمد سازمان همیاری ها در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم استان هزینه می شود لذا در ترکیب هیئت مدیره جدید این سازمان از فرهیختگان حوزه اقتصادی استفاده بیشتری شده است.
عباس زاده با بیان اینکه سازمان همیاری ها باید کمک و گسترش یابد، گفت: تقویت سازمان همیاری ها در واقع تقویت شهرداری هاست.
وی با اشاره به اینکه اگر امکانی برای این مجموعه ایجاد شود، برای شرایط بحران هم بسیار کارآمد خواهد بود، گفت: این آمادگی را داریم که ظرفیت های مردمی را در سازمان همیاری ها فعال کنیم.
به گفته وی؛ این ظرفیت سازی برای بهره مندی مردم استان است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول