اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توقیف 36 خودروی قاچاق کالا و سوخت در خراسان جنوبی/39 متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از36 دستگاه خودروی توقیف شده 30 میلیارد و 150 میلیون ریال انواع قاچاق کشف شده است.

توقیف 36 خودروی قاچاق کالا و سوخت در خراسان جنوبی/39 متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند, سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در چهارچوب قانون با بر هم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی افزود: طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در خراسان جنوبی به طور جدی در محورهای مواصلاتی استان پیگیری و اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان همواره در پی رصد اطلاعاتی و شناسایی محل های عبور قاچاقچیان و دپوی سوخت و کالا بوده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
سردار فرشید یادآور شد: مأموران انتظامی خراسان جنوبی تاکنون با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی به ۳۶ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشترمتوقف کردند.

 وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی خراسان جنوبی در اجرای این طرح  ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی و انواع لوازم خانگی و پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار فرشید متذکر شد: ماموران انتظامی خراسان جنوبی در اجرای این طرح ۳۶ خودروی متخلف را  توقیف و ۳۹ متهم را  نیز دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول