اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جایگاه کلیدی معلمان مورد طمع و توجه دشمنان است

استاندار خراسان جنوبی بر استمرار نقش آفرینی‌های فرهنگیان در همه ادوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: جایگاه کلیدی معلمان مورد طمع و توجه دشمنان است.

جایگاه کلیدی معلمان مورد طمع و توجه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری با اشاره به اینکه در آستانه گرامیداشت هفته معلم قرار داریم، اظهارداشت: جایگاه و منزلت معلمان به خاطر وظایف سنگین انسانی و تربیتی که ایفا می‌کنند و فرزندان این مرز و بوم را آموزش می‌دهند بسیار مهم، حیاتی و کلیدی است.

به گفته وی معلمان آینده‌سازان این مرز و بوم را برای مدیریت کشور آماده می‌کنند.

وی متذکر شد: با توجه به جایگاه مهم معلمان، ممکن است دشمنان و معاندین نظام اسلامی نسبت به این جایگاه طمع‌ها و برنامه‌هایی داشته باشند، چون این انقلاب هم یک انقلاب معنوی بود که انسان ‌های فرهیخته مثل فرهنگیان آمدند و در پیروزی، شکل‌گیری و استمرار آن که در این چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی کردند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه جایگاه کلیدی معلمان مورد طمع و توجه دشمنان است، تصریح کرد: فرهنگیان عزیزمان در سطح کشور به ویژه در خراسان جنوبی، انسان‌هایی فرهیخته، دلسوز، انقلابی و بابصیرت هستند و خوشبختانه تاکنون در سطح استان چنین مسئله‌ای نداشتیم که حرکت‌های کور و مذبوحانه دشمن بتواند در قشر فرهنگیان تأثیر بگذارد.

قناعت بر پاسخگویی شفاف و اقناع‌سازی جامعه فرهنگیان تأکید کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم باید اجرای برنامه‌های متنوع و در شأن فرهنگیان استان در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مناسبت پیش رو و سالروز شهادت استاد شهید مطهری که روز معلم نامیده شده، اظهار داشت، تأکید کرد: با توجه به اهمیت جایگاه معلم و بزرگداشت این هفته، در نیمه اول اردیبهشت ماه جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با یک دستور کار برای پرداختن به هفته معلم و برنامه‌های آن به صورت وبیناری با شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول