اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های درمانی و بهداشتی فردوس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد ۶ پروژه درمانی و بهداشتی شهرستان فردوس کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های درمانی و بهداشتی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، شش طرح درمانی و بهداشتی شهرستان فردوس با حضور مسئولان اداری و بهداشتی خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

 سیدمحمد موسوی میرزائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه‌های درمانی و بهداشتی شهرستان فردوس اظهار داشت: برای احداث این شش پروژه ۷میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: هنرستان پسرانه بهیاری شهرستان فردوس با اعتبار یک میلیارد تومان، مرکز ناباروری امید در بیمارستان حضرت رسول نیز با هزینه  اعتبار یک میلیارد تومان و مرکز آزمایشگاه تشخیص سلولی مولکولی بیمارستان حضرت رسول با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: افتتاح رادیو لوژی دیجیتال با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در بیمارستان شهید چمران فردوس و کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان شهید چمران فردوس نیز با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.

موسوی میرزایی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی احداث آزمایشگاه و دو ساختمان زیست پزشک با اعتبار یک میلیارد تومان در فردوس نیز آغاز شد.

پایان‌ پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول