اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر سردار شهید حاج محمد ناصر ناصری

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید ناصری را به مردم شهید پرور استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر سردار شهید حاج محمد ناصر ناصری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج احمد ناصری پدر بزرگوار شهید والامقام سردار محمد ناصر ناصری را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان خراسان جنوبی تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله رئیسی رئیس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم. درگذشت مرحوم حاج احمد ناصری، پدر بزرگوار سردار شهید محمدناصر ناصری از شهدای والامقام حادثه هفدهم مردادماه مزار شریف، موجب تألم خاطر شد.

اینجانب مصیبت وارده راه به خاندان گرامی ناصری و مردم شریف استان خراسان جنوبی تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن پدر با ایمان که عمری را در ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) و تربیت فرزندان مجاهد و صالح سپری کرد، رحمت واسعه و همجواری با صالحان و برای همه بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم. 

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول