اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حضور صنعتگران خراسان جنوبی در نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت پست

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درمیان گفت: ۴ نفر از صنعتگران برتر شهرستان در نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی و تخصصی صنعت پست حضور داشتند

حضور صنعتگران خراسان جنوبی در نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت پست

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، امیر‌اسماعیل شهسواری، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان امروز به رسانه ها اعلام کرد: ۴ نفر از صنعتگران برتر شهرستان در رشته‌های گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، حوله‌های سنتی، پاپیه ماشه، چرم‌دوزی و … در نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی صنعت پست کشور در مصلی بزرگ تهران حضور فعال داشتند.

وی افزود: در این نمایشگاه و همایش سعی شد با رویکردی تعاملی جنبه‌های مختلف هوشمندسازی، دیجیتال مارکتینگ، سهولت در انجام خدمات و سرعت عمل در معرض دید مخاطبان قرار گیرد و بستری جذاب و منحصر برای عرضه جدیدترین فناوری‌ها، برترین دستاورد‌ها و هوشمندانه‌ترین ایجاد شود.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درمیان اضافه کرد: گفت: صنعتگران صنایع دستی در این نمایشگاه با ظرفیت‌های پست برای فروش آنلاین محصولاتشان آشنا شدند.

به گفته شهسواری معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی؛ گردشگری و صنایع‌دستی کشور و فرماندار شهرستان درمیان از غرفه خراسان جنوبی بازدید کردند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول