اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ایمیدرو به تعهداتش در مدرسه سازی برای خراسان جنوبی عمل نکرد

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خراسان جنوبی گفت: با توجه به سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ سازمان ایمیدرو مکلف شد که هزینه ساخت مجتمع آموزشی ۶ کلاسه و خوابگاه ۹۰ نفره را پرداخت کند که متاسفانه تاکنون همکاری خوبی در این رابطه انجام نپذیرفته است.

ایمیدرو به تعهداتش در مدرسه سازی برای خراسان جنوبی عمل نکرد

حامد رخسار پور، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی شهرستان زیرکوه ۶.۸۹ مترمربع به ازای هر نفر است و در حال حاضر ۱۹ پروژه فعال داریم که تا مهرماه پیش رو ۷ پروژه آن افتتاح می شود.

وی ادامه داد: با توجه به سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ سازمان ایمیدرو مکلف شد که هزینه ساخت مجتمع آموزشی ۶ کلاسه و خوابگاه ۹۰ نفره را پرداخت کند که متاسفانه تاکنون همکاری خوبی در این رابطه انجام نپذیرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی هرچه سریع تر، اعتبار مورد نظر تخصیص پیدا کند.

همچنین پروژه مهم استخر دانش آموزی شهر حاجی آباد زیرکوه در حال تست نهایی است و امیدواریم تا هفته دولت افتتاح و دانش آموزان از این فضاها بهره مند شوند.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان این که خیران گام های موثری در ساخت مدارس برداشته‌اند، افزود: همراهی خیران نیک اندیش را در کنارمان سبب برکت و انگیزه می دانیم و به همت این بزرگواران حدود ۲۳ میلیارد تومان به حوزه مدرسه سازی در این شهرستان کمک شده است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول