اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

همایش علمای شیعه و اهل سنت خراسان رضوی در تایباد برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: همایش و اجتماع علمای شیعه و اهل سنت خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت در تایباد برگزار شد.

همایش علمای شیعه و اهل سنت خراسان رضوی در تایباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت الاسلام علی‌اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد ظهر امروز اظهار کرد: همایشی با عنوان «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» به میزبانی شهرستان تایباد برگزار شد که بیش از ۵۰۰ نفر از شخصیت‌ها و علمای اهل سنت و شیعه مناطق تلفیقی خراسان در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: این اجتماع به مناسبت هفته وحدت با حضور روحانیون شیعه و سنی تایباد، تربت جام، باخرز، خواف، صالح‌آباد و سرخس برگزار شده که مهمان ویژه آن استاندار خراسان رضوی است.

حجت الاسلام علیپور بیان کرد: هدف از برگزاری، تاکید بر موضوع وحدت در بین مسلمانان و تاثیرات آن بر پیشرفت جامعه است و تایباد، به عنوان شهر وحدت و همدلی، نقش محوری در این زمینه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد افزود: تعداد ۷۰ برنامه برای گرامیداشت این ایام در شهرستان در نظر گرفته شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)، برنامه زنده رادیویی وحدت و شبی با آوا‌ها و نوا‌های نور و رحمت اشاره کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: از ظرفیت نهاد‌های مختلف شهرستانی برای اجرای برنامه‌های هفته وحدت استفاده شده است و همچنین برخی از برنامه‌های هم در روستا‌ها و شهر‌های کاریز و مشهدریزه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد برنامه، ۳۰ برنامه به صورت محوری و در طول این ایام برگزار می‌شود که محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده‌های شهدا و شخصیت‌های تقریبی و نورافشانی از جمله آنهاست.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول