اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دشمن چشم دیدن اقتدار، امنیت و وحدت ملت ایران را ندارند

امام جمعه بخش سمیع آباد تربت جام گفت: دشمنان چشم دیدن اقتدار، امنیت،اخوت و وحدت ملت ایران را ندارند و بصیرت افزایی موثرترین راه مقابله با تفرقه افکنی دشمنان است.

دشمن چشم دیدن اقتدار، امنیت و وحدت ملت ایران را ندارند

مولوی امان الله برزگر امام جمعه بخش سمیع آباد تربت جام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تربت جام ضمن تبریک هفته وحدت با استنادبه آیات الهی اظهارکرد: خدواند برما منت نهاد و به پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین پیامبراولوالعزم فرمان بعثت داد تا مردم را از گمراهی نجات دهد پس ما وظیفه و تکلیف داریم راه، منش و سیره پیامبر(ص) را ادامه دهیم و گرنه دشمنان برما غلبه می کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن تفرقه افکنی بین مسلمانان است که چشم دیدن امنیت،اقتدار، اخوت و وحدت ملت ایران را ندارند بیان کرد: مردم شیعه و اهل سنت شهرستان تربت جام با هم متحد و یکپارچه هستند و نخواهیم گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی ضمن محکوم و هشدار به افرادی که با عملیات انتهاری با به خاک و ‌خون ‌می کشاندن مردم و مخلان امنیت عمومی می شوند تصریح کرد: این گونه افراد پیرو پیامبر رحمت و مهربانی نیستند و عامل استکبار جهانی اند،بنابراین بصیرت افزایی موثرترین راه مقابله با تفرقه افکنی دشمنان داخلی و خارجی و فتنه گران است.

امام جمعه اهل سنت پایین جام با بیان اینکه بیش از 44 سال است که استکبار جهانی در داخل و مرزها کشور عزیزمان دشمنی و فتنه انگیزی می کند خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم و جان برکف نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی جانانه از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ و حراست می کنند و ‌تا امنیت پایدار را برای مردم به ارمغان آورند.

وی گفت: امروز دشمنان که دم ازحقوق بشر و دمکراسی می زنند در افغانستان، عراق، سوریه ، لبنان، یمن و فلسطین مسلمانان را به خاک و خون می کشند بدانند که دمکراسی واقعی در جمهوری اسلامی ایران است. بنابراین جوانان برای سعادت در دنیا و آخرت به سیره عملی نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار(ع) چنگ بزنند.

این روحانی اهل سنت با اشاره به اینکه تربت جام پایتخت وحدت است و ما مدیون منادیان وحدت آیت الله توسلی و قاضی محمد نعیم جامی الاحمدی هستیم یادآور شد: ما با پیروی از رهنمودهای طلایه دار وحدت رهبرمعظم انقلاب که فرمودند اهانت به مقدسات حرام شرعی است از اهانت به مقدسات پرهیز کنیم.

مولوی برزگر با بیان اینکه دشمنان اسلام این اتحاد و همبستگی مسلمانان را نمی خواهند و دائم به دنبال تقرقه بین مذاهب اسلامی هستندتاکید کرد: راه برون رفت از فتنه انگیزی استکبار جهانی عمل به سیره و منش پیامبر رحمت و مهربانی و اطاعت از دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول