گل‌های راحتی را تقدیم حریف کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شکست در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا واقعا ناراحت هستیم، اما بازیکنانم قهرمانان واقعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما وقتی نتیجه را واگذار کردیم که در برخی صحنه‌های تاثیرگذار (داوری) گل خوردیم. از هر روشی فکرش را می‌کردم که گل بخوریم جز مواردی که اتفاق افتاد. گل‌های راحتی را به حریف تقدیم کردیم و متاسفانه این اتفاق افتاد و نتوانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: واقعا از اتفاقاتی که رخ داد ناراحت هستیم. بازیکنان با همه کمبود‌ها و کاستی‌ها، همه تلاششان را کردند. پس از صعودمان به فینال اتفاقات زیادی رخ داد، اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. از نظر خودمان قهرمان واقعی همین بازیکنان هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنانم با تمام وجود و شرافتمندانه بازی کردند. آن‌ها تا آخرین ثانیه‌های بازی جنگیدند، اما اتفاقات داخل مسابقه علیه ما بود. باید شخصا از همه هواداران عذرخواهی کنم. باید خودمان را تقویت و قوی کنیم تا برای دوره‌های بعد با تلاش بیشتری در زمین ظاهر شویم و قهرمانی را بدست آوریم.

گل‌محمدی تصریح کرد: به اولسان هم قهرمانی را تبریک می‌گویم. آن‌ها تیم شایسته‌ای بودند. از همه افرادی هم که تمام تلاش خود را کردند تا لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و همچنین فدراسیون فوتبال قطر و مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه صحبت‌هایش و برنامه‌اش برای قهرمانی در آسیا خاطرنشان کرد: من در صحبت‌هایم به این موضوع اشاره کردم. باید برای دوره‌های بعد برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و این تیم را تقویت کنیم و سازماندهی بهتری داشته باشیم تا خودمان را قوی‌تر کنیم. متاسفانه باشگاه‌های ایران از نظر امکانات واقعا ضعیف هستند. تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا از نظر امکانات شرایط خوبی دارند. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید زیرساخت‌های خوبی داشته باشیم. همچنین باید روی پایه‌ها کار کنیم و در این زمینه‌ها با دیگر تیم‌های آسیایی قابل قیاس نیستیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: گرچه در لیگ چند بازی عقب افتاده داریم، اما باید بگویم که آن زمان هم کار آسانی پیش رو نداریم. ما تیمی هستیم که فقط باید ببریم و برای پیروزی تلاش کنیم، اما در لیگ و آسیا کار آسانی پیش رو نداریم. با این وجود انگیزه‌های زیادی داریم تا موفق باشیم و روزی قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه تیمش تمرکز لازم را نداشت و ۲ پنالتی به حریف داد، اضافه کرد: وقتی در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنید باید از نظر ذهنی خیلی آماده و قوی باشید و از طرف دیگر باید در شرایط مسابقه باشید. این مسائل فاکتور‌های مهمی برای پیروزی است، اما ما تمرکزی که باید را در آن شرایط نداشتیم. ما گل اولی که خوردیم از وقت‌های اضافه هم گذشته بود. متاسفانه VAR کاملا علیه ما بود.

گل‌محمدی گفت: در تعویض‌ها مشکلات زیادی داشتیم و دستمان خالی بود. نفرات غایب بازیکنان تاثیرگذار ما بودند و غیبت آن‌ها به تیم ما ضربه زد. من فکر می‌کنم غیبت آن‌ها قدرت تیمی ما را کاهش داد، اما در مجموع اتفاقات مسابقه بود که باعث شکست ما شد. همچنین داور تمرکز خوبی نداشت و می‌توانست به نفع ما نیز پنالتی اعلام کند. شاید داور باید دقت بیشتری می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: ما در روز‌های آینده شرایط سختی را سپری می‌کنیم، اما در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد. اگر در این شکست رفتاری داشته باشیم که باعث شود از پیشرفت باز بمانیم، رفتار غیرحرفه‌ای خواهد بود. از فردا هم ریکاوری را هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی آغاز خواهم کرد. ما با تیم زیاد کار داریم و باید همچنان به جنگیدن ادامه دهیم. مبارزه هنوز ادامه دارد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =