انتصاب ۶ عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی

رئیس جمهوری در احکامی جداگانه، ۶ عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رئیس جمهوری در اجرای جز(۱۴) بند(ب) ماده(۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۶ شهریور ۹۹ مجلس، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک را در اجرای جزء(۱۵) بند(ب) ماده (۵) این قانون، به عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد.

روحانی همچنین در اجرای جز(۱۶) بند(ب) ماده(۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۶ شهریورماه ۹۹ مجلس شورای اسلامی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی را به عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد.
رئیس جمهور در اجرای جز (۱۸) بند (ب) ماده (۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۶ شهریورماه ۹۹ مجلس شورای اسلامی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، دکتر مهدی علی نژاد و دکتر فریبا محمدیان را به عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد.

احکام جداگانه دکتر روحانی برای شش عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر سیدرضا صالحی امیری
رئیس محترم کمیته ملی المپیک
در اجرای جزء (۱۴) بند (ب) ماده (۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۹.۶.۱۶ مجلس، به موجب این حکم به عنوان«عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =