سبک زندگی باید تغییر کند

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی، تصریح کرد: مجموع رفتارهایی که باید مورد توجه قرار گیرد، در تغییر سبک زندگی خلاصه می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت الاسلام و المسلمین روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، بار دیگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی را ضروری ترین و موثرترین راه مقابله با فراگیری کرونا عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم همه این توصیه ها را در یک کلمه خلاصه کنیم، آن کلمه این خواهد بود که باید سبک زندگی را تغییر دهیم.

روحانی تصریح کرد: با ویروس جدیدی مواجهیم که قدرت سرایت این ویروس ۷۰ درصد بیشتر از ویروس ووهان چین است.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی روزهای اخیر اعلام کرده بود شرایط در دو ماه گذشته بسیار نگران کننده بوده است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش مسئولیت ها و توفیقات را متعلق به کل کشور و دستگاه های مرتبط خواند و گفت: اینکه یکی بگوید ستاد خوب عمل کرده و دیگری نقش دستگاه خود را پراهمیت بخواند، صحیح نیست و همه باید با هم همکاری کنند.

روحانی درباره موضوع واکسن و واکسیناسیون نیز گفت: هنوز ماجرای واکسن و میزان اثرگذاری آن به طور دقیق مشخص نشده و وزارت بهداشت نیز اعلام کرد که ما باید به دنبال تامین واکسن بیشتری برای آینده باشیم.

رئیس جمهور با یادآوری تبلیغات منفی علیه واکسن های وارداتی به ویژه واکسن روسی و چینی در ماه های گذشته، اظهار داشت: ما نباید فراموش کنیم که حتی برخی از چهره هایی که مسئولیت داشتند نیز اعلام کردند که واکسن روسی استفاده نمی کنند و اظهارات فراوانی علیه واکسن های وارداتی داشتند، اما امروز همان افرادی که می گفتند واکسن نخرید، امروز می گویند که چرا نخریدید و چرا دیر خریدید؟

تکمیل می شود….

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =