محدودیت و ممنوعیت‌های تردد خودروها ادامه دارد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: طرح محدودیت و ممنوعیت‌های تردد برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داشته و مجوز‌های تردد برای سفر‌های ضروری از طریق فرمانداری‌ها صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ احمد شیرانی گفت: بر این اساس ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از این شهر‌ها ممنوع است.

وی افزود: تردد از شهر‌های گروه زرد به سایر شهر‌های گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: تردد خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی بار، کالا و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی هستند.

وی افزود: با توجه به تغییرات رنگ بندی شهر‌ها هموطنان قبل از سفر از آخرین وضعیت محدودیت شهر‌ها مطلع شوند و بعد اقدام به حرکت کنند. برای اطلاع از آخرین وضعیت رنگ بندی شهر‌ها از اطلاعیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده شود.

شیرانی ادامه داد: تردد در محدوده دو استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده و خودرو‌های با پلاک این دو استان می‌توانند تا آخرین نقطه این استان‌ها تردد کنند.

گفتنی است، ثبت تخلفات تردد‌های غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های شهری و جاده‌ای به صورت هوشمند انجام می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =