صدرنشینی پرسپولیس، سومی استقلال

تیم فوتبال استقلال با درخشش «ارسلان مطهری» در دیدار برابر سایپا به برتری دو به صفر دست یافت تا با روحیه‌ای بالا به استقبال شهرآورد پایتخت برود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 شنبه شب تیم فوتبال سایپا که برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند در ورزشگاه پاس‌قوامین، میزبان استقلال بود که این دیدار با گل‌هایی که در نیمه دوم ثبت شد با برتری دو بر صفر استقلال به اتمام رسید.

استقلال با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد که با این اوصاف سومی خود را تا حدود زیادی قطعی کرد. سایپا هم ۲۳ امتیازی باقی ماند تا فاصله‌ای با سقوط نداشته باشد.

قضاوت این دیدار را «مرتضی منصوریان» با کمک‌های «یعقوب سخندان» و «جعفر مهاجر» برعهده داشت.

ترکیب سایپا

کوروش ملکی، کمال‌الدین نیکخو، رضا علیاری، امیرحسین حسین‌زاده (مهرداد عبدی)، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری (رضا جعفری)، سینا مریدی، مجتبی لطفی، محمد صادق بارانی و روح‌الله سیف‌اللهی (امیرعلی صادقی)

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی (مهدی مهدی‌پور)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی (شیخ دیاباته)، بابک مرادی، آرمان رمضانی (ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی (سیداحمد موسوی) و آرش رضاوند

 

پرسپولیس ۲ – آلومینیوم صفر؛ حفظ صدرنشینی

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با برتری دو بر صفر برابر آلومینیوم اراک، جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۵۵ شنبه شب در ورزشگاه آزادی با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

سرخپوشان در حالی به مصاف آلومینیوم رفتند که تنها شکست این تیم در این فصل، در دیدار رفت دو تیم رقم خورد و به همین دلیل این مسابقه برای سرخپوشان علاوه بر حفظ صدر جدول، برای انتقام شکست دور رفت نیز انگیزه مضاعفی داشتند.

تیم فوتبال پرسپولیس با ۳ امتیاز این دیدار ۵۸ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد. آلومینیوم هم ۳۷ امتیازی ماند.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۷۶ سیامک نعمتی)، امید عالیشاه (۶۵ سعید آقایی)، شهریار مغانلو (۷۶ مهدی عبدی).

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، محمد ایرانپوریان (۴۵ مصطفی احمدی)، رامتین سلیمان زاده، سید مهدی حسینی، حامد پاکدل (۸۸ علیرضا منظمی)، امید سینک (۴۵ جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، معین عباسیان، اسماعیل شریفات (۷۷ سعید باقرپسند) و امید محمد هوشمند.

 

پیروزی تراکتور در دقیقه ۹۶

گل دقیقه ۹۶ «محمد عباس‌زاده» سه امتیاز جدال حساس و پرتنش هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال را از آن تراکتور تبریز کرد.

دیدار تراکتور و گل‌گهر از ساعت ۲۰:۱۵ شنبه شب آغاز شد دو تیم در شرایطی به میدان رفتند که با توجه به شرایط جدول به دنبال کسب پیروزی و تصاحب ۳ امتیاز این دیدار بودند.

قضاوت این بازی بر عهده رضا کرمانشاهی بود و حسن یوسفی و محسن بابایی‌محمد وی را در امر قضاوت یاری کردند.

تراکتور با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و به رتبه چهارم رفت و گل‌گهر هم در امتیاز ۳۸ باقی ماند. با این اوصاف سومی استقلال که ۵۰ امتیاز دارد، قطعی شد.

تراکتور در این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، سامان نریمان جهان، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده و گل گهر نیز با مهرداد بشاگردی، علیرضا آرتا، میلاد زکی پور، بهنام برزای، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، رضا شکاری، مرتضی تبریزی، یونس شاکری در این دیدار به میدان رفتند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =