سیاست اصولی ایران حمایت از آرمان فلسطین است

رئیس‌جمهور منتخب ایران گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از آرمان فلسطین و مبارزه با ظالم است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد اخیر «شمشیر قدس» گفت: این پیروزی فصل جدیدی در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران گشود و برای چندمین بار کارآمدی مقاومت را به رخ اشغالگران صهیونیستی و حامیان آن کشید.

رئیس‌جمهور منتخب ایران افزود: خوی صهیونیست‌ها تجاوز و اشغالگری است و فقط با مقاومت و هزینه‌مندسازی در برابر تجاوز است که آنها مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند.

وی با بیان اینکه “سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از آرمان فلسطین و مبارزه با ظالم است”،‌ گفت: ادامه محاصره غزه با هیچ مبنای انسانی سازگار نیست و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر کشتار کودکان و زنان بی‌گناه، برای این مجامع و مدعیان حقوق بشر مسئولیت‌آفرین است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک مجدد پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران، خزاب به رئیسی گفت: امیدواریم با هدایت جنابعالی شاهد پیشرفت‌های روزافزون برای ملت بزرگ ایران باشیم.

وی افزود: بی‌تردید حضور شخصیتی با جایگاه جنابعالی بعنوان رئیس دولت، نقش موثری در معادلات منطقه‌ای و حمایت از مقاومت بویژه آرمان فلسطین خواهد داشت.

هنیه با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس، گفت: این پیروزی متعلق به تمام ملت‌های مستقل و آزادیخواه جهان است.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =