مقابله با معضل موادمخدر، مسئولیت جهانی است

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین گفت: مقابله با معضل موادمخدر، مسئولیت جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 “کاظم غریب آبادی” امروز (پنجشنبه)با اشاره به شهادت سه نفر از افسران نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر در توئیتی افزود: در غیاب این گونه ایثارگری ها، اروپایی‌ها باید به دنبال گرم به گرم موادمخدر در کف خیابان‌های خود باشند.

 

او افزود: مقابله با معضل جهانی موادمخدر، مستلزم پذیرش مسئولیت مشترک توسط همگان است.

دیروز فرماندار کهنوج در جنوب استان کرمان از به شهادت رسیدن سه نفر از ماموران انتظامی این شهرستان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

“وحدت عیدی” گفت: در پی درگیری مسلحانه عصر امروز قاچاقچیان با ماموران مبارزه با مواد مخدر در محله حسین آباد شهرستان کهنوج سه مامور مواد مخدر این شهرستان به فیض شهادت نایل آمدند.

وی با بیان اینکه درگیری مسلحانه ساعت ۱۶ گزارش شد اظهارداشت: ۲ تن از ماموران نیز در این درگیری زخمی شدند که در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج درحال درمان هستند و شرایط جسمی آنان مطلوب است.

رئیس شورای تامین شهرستان کهنوج از برگزاری نشست شورای تامین شهرستان خبر داد و گفت: عملیات شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

عیدی تصریح کرد: سرگرد ناصر بشنام رئیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج، سروان نظام تاجیک، افسر دایره مبارزه با مواد مخدر و مسلم بناوند در درگیری با قاچاقچیان به درجه شهادت نایل شدند.

بنا بر اعلام نیروی انتظامی در جریان درگیری روز گذشته با قاچاقچیان مسلح موادمخدر در کهنوج یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر منهدم و دو نفر قاچاقچی به هلاکت رسیدند و یک نفر زخمی و سه نفر دستگیر شدند. یکی از افراد به هلاکت رسیده سرکرده باند اشرار بوده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =