اختصاص ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار به استان ایلام

رییس قوه قضاییه از اختصاص ۱۱۷ میلیارد تومان به استان ایلام خبر داد و گفت: این میزان اعتبار با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط براساس اولویت‌ها و مقدورات برای رفع مشکلات امسال و سال آینده ایلام هزینه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت: امروز از بخش های مختلف استان بازدید و مقرر شد با همکاری استاندار ایلام، سازمان بازرسی و سایر دستگاه ها تمامی بنگاه های اقتصادی و مراکز تولیدی کوچک و بزرگ استان که با مشکلاتی مواجه شده و تعطیل یا نیمه تعطیل هستند را شناسایی و با توجه با ضرورت حمایت از تولید داخلی لیست آنان بمنظور بررسی و رفع مشکل موجود تهیه شود.

وی یادآور شد: برنامه داریم با کمک دولت طرح ها و پروژه های نیمه تمام این استان فعال و در اسرع وقت تکمیل شوند.

رئیس دستگاه قضا افزود: ایلامیان شایسته بیشترین خدمات از سوی دولت هستند چراکه توفیق خدمات رسانی و میزبانی از زوار عتبات عالیات را بر عهده دارند.

محسنی اژه‌ای با قدردانی از امام جمعه و استاندار ایلام گفت: این سفر به ۲ منظور انجام شد که هدف اول اینکه از سال ۹۶ سفری صورت نگرفته بود و هدف دوم رفع مشکلات قضایی مردم و خدمات رسانی به آنان بود.

وی تاکید کرد: دستورات لازم برای تعیین تکلیف پرونده‌های که شاکی زیادی دارد در اسرع وقت صادر و مقرر شد در کمترین زمان به این نوع پرونده‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به گله مندی مردم از عدم اجرای بموقع برخی احکام گفت: مقرر شد این موضوع به‌صورت ویژه بررسی و اگر چنانچه حکمی صادر و قطعی شده اما اجرا نشده است، باید دلیل عدم اجرای آن مشخص شود.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: رییس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، مقامات عالی قضایی، معاونت منابع انسانی و معاونت پشتیبانی قوه قضاییه در سفر امروز بنده را همراهی کردند و برخی از آنان به‌صورت حضوری با مردم این استان دیدار و صحبت آن را شنیدند و تقاضای آنان را دریافت کردند و مقرر شد در اسرع وقت مشکلات و دغدغه‌های مردم بررسی و رسیدگی شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =